Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hafusak2

Osobně tento problém vidím v tom,

že dnes je v podstatě všeho dostatek, nejsou různá omezení a nikdo se už tolik nesnaží jiným vtloukat do hlavy "jediný správný názor". Když si promítnu své mládí v letech 60 - 70-tých, tak třeba protože tu nebyly desky s pořádnou hudbou, tak tu existovalo hromada kapel a protože režimu se moc nelíbily písničky v angličtině, tak co bylo v středu na Laxíku novinkou, to se nahrálo, přeložilo, kdekdo si týral básnické střevo s českým textem, rychle se to nacvičilo a kdo to v sobotu nehrál, ten byl za troubu. Sami jsme si dělali šablony na potisk triček a vůbec jsme improvizovali za všech sil - a to zabralo hodně času. Dneska když něco chci, jdu si to koupit. Skoro žádné skupiny už nejsou, chodí se pasívně na diskotéky. Ve škole se nám snažili vnutit oficiální politické názory a my jsme si o to víc sami sháněli nejrůznější informace z opačného pohledu, jen abychom s debilním výrazem ve tváři položili kantorovi nějakou otázku na kterou bylo těžko odpovědět v duchu té "jedině správné víry".

0/0
13.1.2012 23:24

hafusak2

Re: Osobně tento problém vidím v tom,

Pokračování: A pak jsme se bavili, jak se onen ideolog zaplétá do frází a jak nám nedokáže odpovědět. Okupace v srpnu 68 námi dost otřásla a normalizačnímu režimu jsme nijak nevěřili. Dnešní mladí jsou tak provládní až to bolí. Jako by se báli mít každý nějaký svůj názor.Rv

0/0
13.1.2012 23:30

Camino.

Re: Osobně tento problém vidím v tom,

hafusaku, napsala bych to asi taky takR^

0/0
13.1.2012 23:46

Lobo - obchodník s mozky

Sežeň kámoše

a dejte si navzájem pořádně do držky. Pomáhá toR^

0/0
13.1.2012 21:32

Flooper

Re: Sežeň kámoše

Nevidím důvod, proč bych se měl prát s kamarádama. U tebe je to možná normální, já si raději najdu napřítele.

0/0
13.1.2012 23:15

Lobo - obchodník s mozky

Re: Sežeň kámoše

Protože takhle si můžeš domluvit a dodržovat nějaký pravidla, nejspíš to pak oba přežijete bez trvalých následků.

0/0
13.1.2012 23:37

bojovnik2

Navrhuji teenagerům

bojovat z vlastním zápachem, při dnešní dostupnosti sprch a deodorantů se to za minimálního nasazení dá vyhrát.

0/0
13.1.2012 20:39

pěnice

Nudí se ten,

kdo nemá žádné zájmy, nesportuje, je líný něco dělat. Moje vnučka má šestnáct let, chodí na gymnázium a věnuje se jezdectví  na koni. Občas zavolá a zajdem spolu na oběd, popovídáme si, ale je to opravdu jen občas, protože jinak nemá čas. Svému koníčku (koni ) se věnuje denně, chodí ho trénovat, o nudě není řeč. Nepotřebuje za něco bojovat, je třeba něco dělat.

0/0
13.1.2012 17:03

Flooper

Re: Nudí se ten,

Já sám se příliš často nenudím.  Studuji, vydělávám si na nájem, chodím na kurzy anglického jazyka a samozřejmně mám i své osobní zájmy. To neznamená, že nepociťuji určitou prázdnost, kterou si vykládám nudou, ale jinou než  vy myslíte. Je to těžké popsat, nevím. Každopádně souhlasím R^

+1/0
13.1.2012 17:13

Camino.

Re: Nudí se ten,

Ja Ti rozumim, protoze jsem to take tak prozivala, mela jsem kliku, rodice mne ve spravnou dobu odvezli do spravne zeme. Pak uz jsem si menila zeme, jak se mi chtelo a v ramci moznosti. Neni to nezajimavy zivot!!:-)

0/0
13.1.2012 23:49

Chytry.Levicak

pane suchý

když někdo má nějaké zájmy,tak se nudit nemůže.navíc v dnešní době netu...já slovo nuda neznám a to jsem o 1é lt starší než vy

0/0
13.1.2012 16:44

Flooper

Re: pane suchý

Já sám se příliš často nenudím.  Studuji, vydělávám si na nájem, chodím

na kurzy anglického jazyka a samozřejmně mám i své osobní zájmy. To

neznamená, že nepociťuji určitou prázdnost, kterou si vykládám nudou,

ale jinou než  vy myslíte. Je to těžké popsat, nevím. Internet je to, co mě do jisté míry značně irituje !

+1/0
13.1.2012 17:15

Yarda.

Poslyš, mlaldej.

Co vlastně studuješ? Jestli něco technického, zkus v tom vyniknout. A místo bojování za něco nebo proti něčemu jinému dělej něco co tě bude těšit a na co budeš rád vzpomínat, až půjdeš v 75 letech do důchodu.

Například já jsem se zapsal do totho seznamu:

http://www.aecr.cz/sekretariat-stary/STPL85-1.HTM

0/0
13.1.2012 13:57

Flooper

Re: Poslyš, mlaldej.

Momentálně studuji historii a anglický jazyk. Jednou bych rád učil děti na základní škole dějepis.

Jestli na to budu rád vzpomínat ve stáří ? Těžko říct ve dvaceti letech.

+1/0
13.1.2012 14:46

georgino

Re: Poslyš, mlaldej.

Nemám rád slovo mladej = blbej. Je ale faktem, že historie se píše po delší době, než je Váš věk. Citlivost tématu jste zvolil, věřím, že to schytáte. Spíš to berte jako poučení. Možná stačí dostudovat, pak se plést do pohledu bolavé historie. Nic nemyslím špatně.

+1/0
13.1.2012 15:43

roman36d

Nebuď smutnej.

Válečnejch konfliktů je na této planetě poměrně dost, pokud máš dojem že musíš za něco bojovat, vyber si a bojuj:-) Pro tvou informaci. Lidé nebojovali z radosti z boje. Lidé bojovali za svobodu. A těm kteří byli na východní, nebo západní frontě doopravdy není co závidět. Lze je maximálně obdivovat a ctít. I když nějak si nedokážu představit jak se bojovalo za samostatné Československo.

0/0
13.1.2012 13:54

Flooper

Re: Nebuď smutnej.

Trochu nechápu, proč mě informujete o tom, že lidé nebojovali z radosti, ale za svobodu. Píši snad něco jiného ?

Za Československo se samozřejmně bojovalo s Maďarskem.

0/0
13.1.2012 14:06

al325

Tak bojuj

Je třeba bojovat s Nudou. Nuda nějak souvisí s nevěděním. Prvně si je třeba položit některé klíčové otázky a pak je třeba na ně hledat odpovědi. Např. "Co má člověk dělat, aby naplnil svůj "účel", k čemu byl "vymýšlen""? nebo "Vzniknul člověk na principu náhodných výbuch"?" Dále "Může život vzniknout s neživé hmoty?" "Kde se tady vzala na počátku energie?" "Kde se divoké husy naučily létat na podzim do Afriky?" atd. Chce to podle mého jenom začít přemýšlet od lidském životě.

0/0
13.1.2012 13:53

aroneček

Nu,že studujete na Vysoké škole

a neumíte gramatiku,tak je opravdu blábol,hodný sedmiletého kluka.Až něco vykonáte pro tuto společnost,tak potom můžete vzpomínat.Jste jenom takový nerozumný človíček,kterého ovlinil soudobý trend.

0/0
13.1.2012 13:45

Flooper

Re: Nu,že studujete na Vysoké škole

Budu upřímný, gramatika byla vždycky má slabší stránka, nicméně bych chtěl vidět Váše slohy  ve dvaceti letech.

Nemusíte mít starosti, nestuduji obor, ve kterém čeština hraje významnou roli. Každopádně nechápu, o jakém soudobém trendu mluvíte a proč mě považujete za nerozumného ?

+1/0
13.1.2012 14:34

kotja

Viz

http://bugemos.com/?q=node/294

+1/0
13.1.2012 13:45

georgino

No jo.

Mladý muži, je fakt, že se dá bojovat bez znalosti gramatiky. I tak se mi Váš článek líbil. Pamatuji éru hippies, ta muzika zůstane mementem své doby. Vyvedu Vás z omylu, ta doba byla ještě o tom, že se lidé vzájemně vnímali, poslouchali se a mluvili. Byl to vlastně protest proti válce ve Vietnamu, proti válkám vůbec. Nevím, jak vypadal boj proti komunistům, protože mě vyhodili z VŠ, protože jsem nechápal některé zákony. Nikdy mi nesouhlas nepřipadal jako boj, u lisu ten boj vypadá potom trochu jinak. Zvlášťě, když máte rodinu. Nebuďte zmanipulovaný, znal jsem plno komoušů, kteří mi pomohli udělat práva i ekonomii. Nenávist je na prdlačku. Hodně štěstí.

+2/0
13.1.2012 13:42

Flooper

Re: No jo.

Nejsem zmanipulovaný, naopak studuji historii a vím, jak se věci mají.

Nikdy jsem nenapsal, že každý komunista byl špatný. Psal jsem, že komunistický režim je špatný. To je značně rozdilné. Neobracejte proti mě něco, co jsem nenapsal. Za gramatiku se omlouvám, pokusím se chyby opravit.

+1/0
13.1.2012 14:42

georgino

Re: No jo.

Já Vás nekritizuji, ale znovu říkám, jako historik zachovejte odstup. Historik, který se plácá v osobních prožitcích, pokud to jde nazvat historií, tak je v...

+1/0
13.1.2012 15:48



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.