Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

debater

13. 1. 2012 11:49
No, mám hodně podobnou výšku jako Vy,

k mým životním opruzům patří především nákup konfekce, kalhoty jsou mi podstrkovány zásadně jen tzv. Havlovky, když jsem kdysi chtěl oblek, musel jsem si ho nechat ušít a když k tomu připočtete nohu č.13 a "vtipný vtip" prodavačů po dotazu na tuto velikost, "že pro lodě si musím do loděnice" tak to mě také zrovna neobveselí. Nicméně své potíže beru s humorem, jak říkáte, co nám také jiného zbývá? těžko nás někdo zkrátí.:-)

0 0
možnosti
JK

kotja

13. 1. 2012 9:58
lustry

Lustry s volně visícími cingrlátky jsou taky vopruz

0 0
možnosti
F

Flooper

13. 1. 2012 10:11
Re: lustry

Pravda, zapomněl jsem :).

0 0
možnosti
MK

Mama Kami

13. 1. 2012 0:43
Já jsem zase mrňavá

A hubená. 157/47/35

Někdy mě ignorují fotobuňky nade dveřmi supermarketů.

A často mě ignorují výtahy. Vlezu dovnitř, dveře zapadnou a tma.

Párkrát jsem takto byla i s výtahem přivolána. Ale po prvotním úleku mě dotyční vždy svezli do kýženého poschodí (sama bych se tam výtahem nedostala).

Jo, a někdy v obchodech musím otravovat cizí lidi, aby mi něco podali z horního regálu. :-)

0 0
možnosti
N2

Nesmazatelny 2.0

12. 1. 2012 18:50
Souhlas

Já sám mám sice ještě celkem normálních 188 cm, ale i tak se občas pěkně praštím do hlavy a sedět v autobuse je utrpení.

0 0
možnosti
F

forEdd28.1

12. 1. 2012 15:55
hm

vase uvahy jsou zajimave... ale proc nenevidet vsechny Americke vedce a Americany jenom protoze jste cetl vysledky nejakeho ztresteneho vyzkumu. Chybi mi tam link na nejaky ten clanek jako dukaz... Mozna taky nerozumite americke anglictine a nepochopil jste ten text. Take vase poznatky a nazory nemuzou byt brany jako smerodatne, kazdy vysoky clovek ma pravo vyjadrit se k danemu problemu...

0 0
možnosti
F

Flooper

12. 1. 2012 16:28
Re: hm

Abych uvedl věc na pravou míru. Článek spíše naznačoval, že vysocí lidé mají mnohem jednoduší sehnat práci, jsou většinou bohatší a úspěšnější. Můj článek je značně vytržen z kontextu, nicméně tak jsem to chtěl :). Také bych rád zmínil to, že proti americkým vědcům nic nemám, jen mě příjde znažně nevhodné, dělat takovéto zbytečné průzkumy. Kdyby stejný  průzkum udělali v Mongolsku, rejpnu si do Mongolských vědců. Navíc si nemyslím, že všechny mé názory na blogu musím podložit důkazy.

1 0
možnosti
EH

Kahlan Amnell

12. 1. 2012 15:46
Výška má výhody i nevýhody, jako všechno.

Nicméně páni vědci mysleli jistě psychologické aspekty. V zaměstnání bude mít víc respektu vysoký člověk, protože u nižších bude vzbuzovat strach (podvědomý). Grázlíci si určitě také nedovolí na vysokého, zvláště pokud má slušnou hmotnost. Pro kariéru je teda rozhodně lepší být ve středu zájmu než přehlížen. Malí šéfové musí pak být víc slyšet, a to jim na oblíbenosti určitě nepřidá.

1 0
možnosti
KB

Kocour Bobule

12. 1. 2012 15:37
Ono být menší má také svoje specifika.

A to já mám jen 170 cm. Jsem díky tomu velmi skladný. Ač učitel, jsem jednoznačně nejmenší z celé třídy. Nijak mi to nevadí, spíš mě to baví. Jen jednou mi jeden žák uklidil třídnici na skříň, protože věděl, že na ni nedosáhnu a budu si muset vyskočit. Také nemám rád, když mi během psaní ujíždí tabule nahoru. Někdy je malý vzrůst nevýhodný, např. pokud mi kamarád půjčí auto, nedosáhnu nohama na pedály (a on se po mně nedokáže nasoukat za volant). Největší problémy mám s nákupem bot, většina pánské obuvi začíná na čísle 40 a já mám 38, což je na muže málo a na dítě zase moc. I tak si myslím, že víc technických problémů s výškou mají velmi vysocí lidé, můj nejvyšší žák měl 204 cm a spolužák ze ZŠ dokonce 207 cm. Ti už potřebují i postel na míru, obyčejné postele mají jen dva metry. A oblékat a obouvat takové postavy také není triviální.

0 0
možnosti
VK

Vlastimil.Kornas

12. 1. 2012 15:30
No když jako řidič auta sedíte pohodlně

a nemusíte sedačku řidiče vyhodit a sedět jako řidič na zadní,tak jste ještě malinký.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS